GENERELLE OPLYSNINGER
Blækhuset I/S
Njalsgade 48 4th
2300 København S
Mail: info@blaekhusetkbh.dk
Telefon: 30 91 25 42
GENERELLE OPLYSNINGER
Blækhuset I/S
Njalsgade 48 4th
2300 København S
Vi sender altid plakaterne i forsvarlig emballage. Varerne sendes med DAO.
Danmark
Levering inden for 2-3 hverdage (vær dog opmærksom på, at der kan forekomme forsinkelser i forbindelse med travlhed i forbindelse med højtider og udsalgsdage).
Vi leverer foreløbigt kun i Danmark.
Fortrydelsesfristen udløber 20 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse.
Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra den dag, hvor du får den sidste vare i fysisk besiddelse.
Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder.
Hvis du fortryder dit køb, bedes du gøre følgende:
1. Meddel, at du ønsker at fortryde din ordre. Det kan du gøre, ved at skrive til info@blaekhusetkbh.dk
2. Du skal selv betale returforsendelsen. Pakken skal sendes retur til følgende adresse:Postadressen er Blækhuset I/S, Njalsgade 48 4th, 2300 København S, Danmark.
Har du spørgsmål, kan du skrive til os på info@blaekhusetkbh.dk eller ringe på 30 91 25 42.
Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag.REKLAMATIONSRET - hvis noget er galt med varen
Har du modtaget en forkert eller defekt vare, kontakt da venligst info@blaekhusetkbh.dk eller ring på 30 91 25 42.
Ved køb af varer finder købelovens regler om anvendelse sted. Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig slitage, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.
Hvis varen har en mangel, og du reklamerer rettidigt, har du ret til i første omgang at få varen ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.
Opdager du en mangel, skal du reklamere til os inden rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader. Reklamerer du inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, er det dog altid inden for rimelig tid. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige og nødvendige fragtomkostninger. Gem derfor din kvittering.
Vil du klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Vil du sende din vare retur:
1. Meddel, at du ønsker at fortryde din ordre. Det kan du gøre, ved at skrive til info@blaekhusetkbh.dk
2. Du skal selv betale returforsendelsen. Pakken skal sendes retur til følgende adresse:
Postadressen er Blækhuset I/S, Njalsgade 48 4th, 2300 København S, Danmark.
Har du spørgsmål, kan du skrive til os på info@blaekhusetkbh.dk eller ringe på 30 91 25 42.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: info@blaekhusetkbh.dk